Fundraising Dag Fyn

Vi gentager successen og afholder Fundraising Dag Fyn 2024. Tilmelding via linket til højre på siden

De fynske kommuner er gået sammen om at arrangere en Fundraising Dag, hvor I som forening kan møde fonde – dette giver jeres forening en enestående mulighed for at lære om deres støttemuligheder og få direkte feedback på jeres projekter, få værktøjer der virker, teste ideer og finde pengene til jeres projekter – store som små.

Kommunerne er repræsenteret ved stande og det giver mulighed for at I kan gå direkte til os og blive klogere på jeres mulighed for at søge puljer i Svendborg Kommune.

Vi er overbeviste om, at deltagelse i Fundraising Dag Fyn vil være en værdifuld investering for jeres forening og bidrage til dens fremtidige succes. Derfor vil vi meget gerne invitere jer til at deltage og drage fordel af denne unikke mulighed.

Arrangementet foregår i Midtfyn Idrætscenter i Ringe torsdag d. 18. april i tidsrummet 15.45 til 20.15 – det er gratis at deltage.